keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Kolmikaarinen laukassa!

Kerrankin tarkennus oli hyvä! Oon niin ylpeä kamerastani ;)

    



Kuvasin myös Vipin edellistä tuntia, pitäisi viellä jaksaa lähettää ratsastajalle kuvat:D


Tässä näkyy mun upea luomus.
Pinkki= ravi
Sininen= Laukka
Vihreä= puomit
Punainen= tötterot

Mentiin siis tuollaista tehtävää. Vipillä onnistuin vain kerran menemään edes "semi" puhtaasti tuon ja muut kerrokset meni päin pyllyä!

Sen jälkeen jakaannuimmen kahteen ympyrään. Mä menin mainos päätyyn heppojen kanssa johan kuului Laaban ja Kamu.
 Meidän piti siis mennä noitten kahden puomin välistä laukassa. Vipillä on tapana mennä aluksi tosi nätisti sit yhtäkkiä se vaan lopettaa laukan. Mulla meni vähäsen hermot sen kanssa. Mulla on joskus käynnyt niin että mulla irtos jalustin ja vahingossa huitaisin raipalla Vipin peppuun.Noh, toki sain ansaitsemani traumat pukkista janka sain aikaiseksi!
 Oon siitä asti ollut tosi varovainen vipin kanssa kun mulla on raippa. Mutta, tällä kertaa Sanna (ratsi ope) sano mulle kun Vip ei nostanut sitä laukkaa uudestaan, että anna kerran raipalla eteen(?).Pienen pukin tunsin mutta ei se kait ollut mikään maatamullistavampi. En siis saanut siitäkään laukkaa. Kokeilin vielä kerran pohkeilla ja vihdoin viimein sain muulin laukkaan!
Sitten jälleen surullisempaan uutiseen... Kirsti Lähti! Kyllä! Ponia sai tulla katsomaan Maanantaina ja sain siitä myös muutamia kuvia joita sitten viikon päästä kun olen kiteellä.

14 kommenttia:

  1. Kivoja ja hyvä laatuisia kuvia, ja jos kiinnostaa myös seurata mun tunti postauksia nii liity ihmeessä lukijaks :) emmasippola.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kivoja ja hyvä laatuisia kuvia, ja jos kiinnostaa myös seurata mun tunti postauksia nii liity ihmeessä lukijaks :) emmasippola.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Tää oli tosi kiva postaus! Hienoja kuvia! Täytyypä jäädä seuraamaan :)

    - Mimmi

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus ja kivoja kuvia! Liityin lukijaksi! :)
    jujuillen.blogspot.com -jos kiinnostaa lukea ratsunuraa aloitteleva lämppäri tamman ja minun arjesta :)

    VastaaPoista
  5. Kivoja rajauksia kuvissa ja hyvin havainnollistit tehtävää kuvalla. Kerroit kaiken miten asiat ovat, hyvä postaus. :)

    - Elämän murusia -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, panostin tähän postaukseen kunnolla, (postaukseen meni päälle parituntia) joten kiitos:) kävin kurkkaamassa sinunkin blogin:)

      Poista
  6. Panostamisen huomaa, koska tunnin tehtävän ymmärtää postauksen perusteella hyvin :) Hyvää juhannusta!
    http://katrisofia.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Ei mitenkään pahalla, mutta voisitko kirjoittaa kiinostavempiakin asioita?

    VastaaPoista