lauantai 5. joulukuuta 2015

Vanhat ovat niitä tärkeitä ❤


Olen ollut monen hevosen kanssa viimeisien kuukausien aikana. Blogista voisi saada sellaisen kuvan että Rasse olisi se tärkein, mutta ei. Tärkein hevonen minulle on se ketä en varmasti olisi halunnut hoitaa esim. vuosi sitten, sellainen hevonen joka yrittää näykkiä. Sellainen iso ja vanha.Sellainen nimeltänsä Serri. Miten ikuinen poni tyttö päätyi isoon hevoseen? Sitä emme tule ikinä saamaan selville, se vain kävi niin. 

Olen hoitanut Serriä noin kuukauden ja se on minulle nyt jo rakas En voi kuvitella kuinka rakas sitten vuoden päästä. Mun mammahepo.

Jos joku ei viellä tiennyt niin hoidan Serriä ja Rasse. Painotan sanoo Hoidan Serriä ja Rassea.  Kumpikin on ihana hevonen, eikä Rassessa mitään vikaa ole.

 ❤:Laura

4 kommenttia:

  1. pari kirjoitusvirhettä mut muuten tosi sujuvaa tekstiä:)

    VastaaPoista
  2. Ööö kui ees hoitaisiy särmää vuos sitte ku et käynny hempyölil

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoitin, että kuin rakas Serristä tulee mulle, kun olen nyt hoitanut sitä n.kuukauden ja on jo mulle niin rakas:)

      Poista