tiistai 29. joulukuuta 2015

Loma look

Onko teilläkin tälläsiä loma lookkeja?

Maanantai 28.12.2015
.....................................
Kaikki postauksen kuvat (c.) Tinja k.


 Menin Jorilla. Mä olin hieman "peloissani", sillä viimeksi kun menin sillä olin tippunut sillä (taas), ja pääni oli kolahtannut sen verran kovaa maahan että mulle jäi ehkä minimaalisen pieni trauma, tavallaa esteisiin ja tavallaan poniin. 


Tallilla laitoin Serrin tunnille ja Tinja (aina muodikkaasti myöhässä) tuli laittaa hepoa mun kanssa kuntoon. Kun Serri meni tunnille siivosin nopeasti sen paikan. Kun paikka oli siisti mä suunilleen juoksin jalat jäätyneenä maneesiin kuvaamaan Tinjaa ja Serriä. 


Sitten kun oma tuntini alkoi kiipesin Jorin selkään ja tunti alkoi. Käveltiin alku kävelyt ja sitten siiryttiin raviin ja tehtiin paljon ympyröitä. Muutaman kerran meinattiin törmättäkkin:b Voin kuvitellä kuinka kauniilta mun kevennys näytti kun koko kroppa jäässä ja siinä sitten yritän päästä ylös, heheh. 


Vielä laukattiin, niin että otetaan "lyhyitä" pätkiä laukassa ja lyhyitä pätkiä ravissa. Meidän osalta tämä ei mennyt kovin hyvin sillä en saanut ponia hidastamaan, johtunee siitä että Jorilla oli liikaa energiia tai että mun kädet oli ympi jäässä. Sain just ja just sen siirtymään raviin, ja sit taas parin askeleen jälkeen taas laukkaa. Nyt tuntuu et mun käsissä on kunnon lihakset.


Rata näytti kuta kuinkin tältä:

kolme kavalettia ja yksi ristikko joka oli ehkä noin 30-40?




Toi istunta, yök


Tunnistä jäi tosi kiva fiilis eikä nyt enään ainakaan tunnu et pelottais mennä Joril tai hypätä hieman korkeampia esteitä:)




Rakkaudella: Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti