tiistai 1. elokuuta 2017

TAKAISIN TULO

Moikka! Kirjoitin tänne viimeksi melkein vuosi sitten, kääk. Asioita on muuttunut aika reilustikin! 

Lopetin syksyllä ratsastamisen mutta puolen vuoden jälkeen hinku hevosiin tuli takaisin. Hempyölissä ei enää ollut minulle tuntitilaa joten täytyi kehitellä uusi paikka. Saksalanratsastuskeskus oli oiva paikka, missä olen oppinut hurjasti nyt muutaman kuukauden sisällä. 

Valitettavasti Serri on myös jouduttu lopettamaan jalkojensa takia. Itkuhan siinä tuli kun sain tietää,  sen verran rakas se minulle oli. 

Olin myös pitkään etsinyt itselleni vuokrahevosta. Toukokuun lopussa löysin netistä ilmoituksen Ninan hevosista ja päätin mennä kokeilemaan. Kaksi eläke hevosta Haminassa päin. Arska, risteytyshevonen joka on kiltti kuin mikä mutta kyllä siltä virtaa riittä vaikka muille jakaa. Rafu taas on Amerikan ravuri joka mieluummin nukkuisi kun tekisi mitään töitä, tosin ajamisesta se kyllä innostuu. Ikää Arskalla on 27 vuotta ja Rafulla 25 vuotta. 

Väärti on minulle ihan uusi tuttavuus jonka kanssa olemme aloittaneet yhteistyömme vasta alle viikko sitten. Hän on on komea suomenhevos ruuna joka on vasta 7 vuotias, oiva projekti hevonen siis. Väärtillä riittä vauhtia mutta kyllä se jaksaa keskittyäkkin.


Toivottavasti blogi arki alkaisi rullaamaan eikä käy samalla tavalla kun vuosi sitten!

 Kaikki kuvat c/ Katarina Anttila
Rafu



Hessu



Arska



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti