maanantai 14. joulukuuta 2015

Pieni ikävä


Rakastaisin tällä hetkellä elämääni jos en olisi niin usein kipeä. Olen nimittäin ollut perjantaista tosi kipeä, aluksi minulla oli oksennustauti sekä flunssaa. Nyt onneksi vain flunssaa. Ja tämän takia en päässyt tallille tänään, ärsyttää, itkettää, naurattaa saman aikaisesti. Ärsyttää että piti tulla juuri ennen viikonloppua kipeäksi, vaikka ei mulla olis ollu kun vaan yhet treenit, mutta silti. Itkettää, koska en päässyt tänään näkemään Serriä tai ratsastamaan. Naurattaa, itseasiassa minua ei naurata, esitän että kaikki olisi hyvin vaikka ei ole, minulla on vain ikävä Serriä, ikävä sen lämmintä turpaa joka lämmittää kylmiä sormiani, ikävä sen kauniita tummia silmiä, joita voisin ihailla tunti kaupalla, ikävä sitä kun se katsoo minua karsinasta ja yrittää sanoa"tulisitko rapsuttamaan korvan takaa, kiltti". Ikävä tulee jopa yhdessä viikossa.

Loppuun laitan hyvin epä selkeän ja huono laatuisen videon, mutta parempi kuin ei mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti