tiistai 7. heinäkuuta 2015

Poni kuulumisia

Mulla on jäännyt jo moni postaus kirjottamatta joten teen tälläisen tiivisteen kaikesta.

20.6
Käytiin kiteellä mökillä. Siellä oltiin sitten itikoitten keskellä neljä päivää (ja on muuten vieläkin itikoitten syömä jälkiä!). Käytiin siellä ravitallissa, jossa Aida näytti tallia ja me (minä & Aada) otettiin kuvia hepoista. Siellä oli varsa, nimeltänsä taisi olla Kielo (?) ja pikku shettis Sointu josta lisäsin jo aikoja sitten instaan kuvan.
Tässä muutamia kuvia hevosista.







 Minä & Sointu


24.6

Oli tavallinen kouluratsastustunti, menin Vipillä. Mentiin  ilman jalustimia niin, että pääty-ympyröissä tehtiin käynti/ravi siirtymisiä ja muuten ravattiin (ja, mun tapauksessa mennään puoletpitkätsivut ravia ja puoletpitkätsivut käyntiä:D) Ja sitten laukattiin pääty-ympyrällä.



4.7
Ryhmä-maasto. Maasto oli tosi kaunis ja katselinkin aluksi paljon maisemia. Metsässä sitten pääosin käveltiin ja ravattiin myös mukavan paljon, tuli myös vahingossa pieni laukkapätkäkin:D Kun päästiin takaisin talille, mentiin isolle kentälle laukailemaan. Laukattiin koko kenttää, muutaman kerran ja oli tosi hauskaa päästä vihdoin laukailemaan ihan kunnolla.

 Ensimmäinen on ratsi ope, sitten Saara Epulla, Mä Tetriksellä ja Minja Harmolla.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti