torstai 1. lokakuuta 2015

Rasse 30.9.2015-->


(c.) Camilla.h

Mua jostain syystä naurattaa tää asia, sillä mun ei todellakaan tullut mieleen että tää heppa, tulis mulle näin tärkeeks.

Yhteinen taipaleemme (jos näin voi siis sanoa) alkoi 2.9, jollain menin tunnille ekaa kertaa Rassella. En tiennyt mitä odottaisin hepalta, mutta tunti meni hyvin! Itseasiassa postaus tunnista tästä.
Heti hepasta tuli mun lemppari, se on vaan paras heppa ikinä<3 En ole viellä hepasta löytänyt mitään huonoa, mutta kyllä mä ajanmittaan.
Ai miten sitten aloitin hoitamaan Raspea? No, olin ottamassa tetristä tunniltani ja harjailemassa. Sitten Alma kysyi että haluaisinko hoitohepan? Vastaukseni oli tietenkin myönteinen, sillä kuka sanoisi tässä tilanteessa ei?
Olin halunnut kysyä jo päivällä Almalta että onko joku heppa vapaa, mutten saanut mitään aikaiseksi. Mutta parempi näin!



(C.)camilla

8 kommenttia:

  1. Oi tosi Sulonen heppa! Voitko tehä tallipäivävidin??

    VastaaPoista
  2. Just kiva ku alat hoitamaa rassee :))

    VastaaPoista
  3. Onnee et pääsit hoitaa ♡

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus! Eksyin juuri blogiisi, vaikuttaa mukavalta! Kiva ulkoasu :)!!

    http://jsphotoworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista