keskiviikko 7. lokakuuta 2015

SYYSKUU 2015


 Ajattelin aloittaa blogissa uuden sarjan. Eli joka kuukausi kerron kuukaudessa tapahtunneet asiat tunnit yms. Kaikki mahdolliset, sekä laittaa tietenkin muutama kuva perään.

1. Rassen hoitamisen aloittaminen! Tämä oli varmaan sitten yks mahtavimmista jutuista ikinä sillä Rasse on yksinkertaisesti parashepoikinä! Rasse on se juttu. Mulla on tosiaan siitä ihan oma postauskin (viimepostaus).

2.Esteharjoituskisat! En muista oliks nää edes syyskuussa mutta eipä se haittaa. Osallistuin Tetriksellä jolla yleensä menin kaikkissa esteharjoituskisoissa. Mutta saattaa olla että ehkä vielä joskus meen viellä Tetriksellä, olihan sekin joskus mun lemppari<3

3. Ostin uuden ratsastustakin! Tätä en muuten tänne laittaisi mutta tässä on yksi hauska juttu. Oltiin tilattu mulle talviratsastustakki, olin lukenut jostain että kannattaa ottaa ainakin yksi tai kaksi kokoa isompi. No sieltä se L kokonen takki tuli jo oli ihan valtava jopa mun päällä! No  tietenkin vaihettiin M kokoon, mutta sekin on liian iso. Katsoin vielä niitä arvosteluja ja siellä luki että ota ainakin kaksi kokoa PIENENPI kuin omakokosi on! No sieltä se XS-S takki on tulossa.

4. Tutuistuin aivan ihanaan ihmiseen eli tuuliin eli http://pieniakavioita.blogspot.fi/




Tässä sitten kaikki tältä erää!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti